Tentoonstelling 'Special Forces'; Legermuseum, Delft
Tentoonstelling 'Special Forces'; Legermuseum, Delft
Imacon Color Scanner
Tentoonstelling 'Special Forces'; Legermuseum, Delft
Stadse Dieren 04 Site
Ameland 02 Site
Tentoonstelling 'Special Forces'; Legermuseum, Delft Imacon Color Scanner Tentoonstelling 'Special Forces'; Legermuseum, Delft Stadse Dieren 04 Site Ameland 02 Site

We geloven in de kracht van beleving. Mensen willen geraakt worden, emotie voelen en de waarde van iets ervaren. Een zinvolle ervaring deel je immers ook graag met anderen bovendien pik je een boodschap sneller op. Hetgeen je ervaren hebt beklijft eerder en kan de doelgroep in beweging brengen.

Bij de ontwikkeling van een experience ligt de focus op het prikkelen van zintuigen of de emotie van bezoekers. Zo kunnen we een verhaal, boodschap, visie, branche of merk tot leven brengen.
Dat doen we bijvoorbeeld met behulp van een krachtig, onderscheidend script of story board dat op een verrassende manier de boodschap onderstreept, waarde creëert en een appèl doet op gevoel en zintuigen.

We ontwikkelen een pakkend script of storyboard op maat. Tijdens het ontwikkelproces kunnen we de beleving extra versterken door de inzet van een specifiek op de doelstelling gericht gebruik van beelden, film of performance, geluidschoreografie, beweging, geuren, kleuren, design, goed getimed en gedoseerde verrassingseffecten of momenten van interactie. Met innovatieve technologieën als Augmented reality kan een koppeling gelegd worden tussen de fysieke en een virtuele wereld. Daarbij ontstaan nieuwe mogelijkheden om de beleving nog intenser en interactiever te maken.
Desgewenst ontwikkelen we bovendien een bijzonder souvenir als blijvende herinnering aan deze publieksbeleving.